logo
days
hours
mins
secs
24
Apr
2024

#Švietimas
Gabrielės Tervidytės-Arandi pranešimas Olimpinio švietimo forume – apie įtraukųjų ugdymą

Gegužės 17-ąją Kauno sporto halėje vyks devintasis Olimpinio švietimo forumas (OŠF) tema „Bendras žingsnis į ateitį“. Pristatome vieną iš pranešėjų – socialinės politikos specialistę ir socialinę darbuotoją, VšĮ „Penki pojūčiai“ steigėją ir vadovę Gabrielę Tervidytę-Arandi.

Specialistė dirba su pažeidžiamiausių visuomenės grupių emocine ir psichine sveikata, sutrikimų turinčiais vaikais, jų šeimomis ir įvairiais šios srities specialistais. OŠF ji skaitys pranešimą „Įtraukusis ugdymas: esminių nuostatų kaita ir negąsdinantys darbo metodai”.

Jau devintą kartą Lietuvos tautinio olimpinio komiteto (LTOK) iniciatyva visos Lietuvos pedagogus, savivaldybių bei jaunimo organizacijų darbuotojus, trenerius ir visus, besidominčius olimpiniu judėjimu, sportu bei olimpiniu švietimu forumas suburs į nemokamą renginį, skatinantį į formalųjį švietimą pažvelgti kitaip.

Žingsnis į ateitį

Socialinės politikos specialistė ir socialinė darbuotoja G. Tervidytė-Arandi OŠF kalbės apie įtraukųjį ugdymą – kas tai, kokia yra esminių nuostatų kaita ir kokius darbo metodus verta išbandyti pedagogams vai

kų fiziniame ugdyme bei sporto aukštumų siekime.

„Įtampą ir nerimą patiriančios smegenys negeba priimti informacijos. Mūsų, pedagogų, pareiga – žinoti ir identifikuoti aplinkos veiksnius, trukdančius neuroįvairovės vaikams pilnavertiškai įsitraukti į ugdymo procesą. O vėliau – pritaikyti žinias tinkamam aplinkos įrengimui, naujausių patvirtintų metodų taikymui ir ryšio kūrimui su įvairių poreikių vaikais taip, kad ir Jums darbas būtų mielas, ir vaikai iš mokymosi proceso gautų didžiausią įmanomą naudą“, – savo pranešimą pristo G. Tervidytė-Arandi.

Pranešime „Įtraukusis ugdymas: esminių nuostatų kaita ir negąsdinantys darbo metodai” bus apžvelgtos sensorinės sistemos, aplinkos trikdžiai ir motyvatoriai bei ryšio kūrimo ir naujausių metodikų svarba. 

VšĮ „Penki pojūčiai“, kuriai vadovauja  G. Tervidytė-Arandi, yra nevyriausybinė ir ne pelno siekianti organizacija, kurios veiklos – sensorinių erdvių kūrimas naudojant ypatingą technologiją, mokymai pedagogams, atvejų analizavimas ir siekimas nuolat tobulinti darbo su neuroįvairovės vaikais metodikas.

Ugdymas

Olimpinio švietimo forumas 2024: „Bendras žingsnis į ateitį“

Šių metų forume nagrinėsime olimpinio švietimo temas, apimančias visiems prieinamą sportą ir fizinį aktyvumą, o dar atidesnį dėmesį skirsime visuomenės grupėms, susiduriančioms su įvairiais sunkumais: gilinsimės į etninių mažumų, specialiųjų poreikių turinčių asmenų ir lyčių integracijos aktualijas sporto, švietimo ir fizinio aktyvumo srityse. 

„Mūsų visų bendras pagrindinis tikslas turėtų būti sudaryti sąlygas bei galimybes fizinį aktyvumą ir aukštumas sporte pasiekti visiems, o grupėms, kurios susiduria su didesniais sunkumais ir iššūkiais – dar rūpestingiau padėti, paskatinti juos siekti užsibrėžtų tikslų,“ – sakė LTOK prezidentė, olimpinė čempionė Daina Gudzinevičiūtė.

Siekiant kuo geriau atskleisti integracijos problematiką ir siūlomus sprendimo būdus, forume pranešimus skaitys ir diskusijose dalyvaus savo sričių specialistai, visuomenei gerai žinomi veidai, mokslininkai, Lietuvos olimpiečiai bei sportininkai.

Šiemet forumas ypatingas tuo, kad jame bus minimi Lietuvos sportui reikšmingi įvykiai – vasarą prasidėsiančios Paryžiaus olimpinės ir paralimpinės žaidynės bei Lietuvos Olimpinio judėjimo šimtmetis. 

Kitas šių metų OŠF pranešėjas Lietuvos paralimpinio komiteto prezidentas Mindaugas Bilius, sakitysiantis pranešimą „Paralimpinė vizija – įtraukus pasaulis per sportą“.

Daugiau informacijos apie M. Biliaus pranešimą

Kviečiame registruotis!

Registruotis į „Olimpinio švietimo forumą“ kviečiame iki gegužės 7 dienos. Renginys nemokamas, tačiau vietų skaičius ribotas: priimti bus tik pirmi 500 užsiregistravusių, tad kviečiame nedelsti!

Forumo pradžia: 10 val. 

REGISTRACIJA: https://forms.office.com/e/3suFUVRCUm  

Daugiau informacijos – jau netrukus. 

Olimpinio švietimo forumas – nuo 2015 metų LTOK organizuojamas vienos dienos renginys, skirtas olimpizmo naujovėms aptarti. Forumo tikslas – supažindinti pedagogus, savivaldybių ir jaunimo darbuotojus su kitokiomis ugdymo galimybėmis, įkvėpti, padėti plėsti akiratį, padėti atrasti savo profesiją ar veiklą iš naujo.