2017 / 03 / 17

„LTeam ugnis“ kampanija įvertinta profesionalų

Kovo 16 dieną Lietuvos tautinio olimpinio komiteto istorijoje nutiko neeilinis įvykis - pirmą kartą LTOK komunikacijos kampanija „LTeam ugnis“ buvo nominuota tarp efektyviausių viešojo sektoriaus kampanijų metinės rinkodaros  konferencijos „Password“ apdovanojimuose.

Kampaniją vykdė, organizavo ir finansavo LTOK priklausantis Lietuvos olimpinis fondas. Jo direktorius Vitalijus Vasiliauskas pristatė šį projektą „Password“ konferencijoje ir pažymėjo, kad nors Lietuvoje sportu domisi apie 55% žmonių, LTeam ženklą po sėkmingos kampanijos atpažįsta net 61%. Akivaizdu, kad olimpinę rinktinę reprezentuojantis ženklas jau peržengė sporto bendruomenės ribas ir tapo visą Lietuvą vienijančiu simboliu.

Taip pat viršytas ir komunikacijos kampanijos pagrindinis tikslas – LTeam bendras žinomumas išaugo 17% vietoje planuotų 15%.

Lietuviai vieni pirmųjų pasaulyje sukūrė geriausius šalies atletus vienijantį prekės ženklą ne už ilgo, kai buvo pristatyti galingi TEAM USA, TEAM GB,  TEAM CANADA prekės ženklai.

Vitalijaus Vasiliausko teigimu, Lietuvos tautinis olimpinis komitetas pastaraisiais metais įžengė į naują erą.  LTeam prekės ženklas sparčiai stiprėja, yra puikiai atpažįstamas tiek sportininkų, tiek visuomenės, olimpinio komiteto veikla pripažįstama ir vertinama Lietuvoje bei pasaulyje.

Konferencijos metu buvo pristatyti ir pačių olimpiečių atsiliepimai apie LTeam prekės ženklą. Vienas jų, olimpinis vicečempionas irkluotojas Saulius Ritteris teigia, kad „mūsų rinktinė, kai ją reprezentuoja vienas ženklas, yra daug paprasčiau atpažįstama ir geriau matoma tarptautinėse arenose“.

„Kai mūsų darbus pastebi profesionalai, kai matome stiprėjantį savo prekės ženklą, augančias pajamas ir dėl to gerėjantį olimpiečių finansavimą, akivaizdu, kad einame teisingu keliu. Finansuojame vis daugiau sporto ir švietimo renginių, drąsiai pradedame ir naujus strateginius projektus, kaip olimpinių žaidynių transliacijų teisių valdymas. Stengiamės prisiimti atsakomybę ir lyderystę visose srityse, į kurias įsitraukiame, ir tai mums sekasi“, - po konferencijos kalbėjo V. Vasiliauskas. 

DSC 9130

DSC 9132



Partneriai

TOPsport logotipas web2 Maxima logo web Wake your body VivusLT grey loto

Rėmėjai

Affidea logos RGB 5 web RC logo web dolmen LOGO web IDW logo web APRANGAgroup glimstedt nike l r krasta impuls audimas 176x108px2

© 2013 LTOK. Visos teisės saugomos.

IDEA – interneto svetainių kūrimas